6 клас. Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта.

 Тема. Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта.

-Доброго дня, шановні учні та учениці! Сьогодні на уроці ми розпочинаємо
розглядати нову тему "Алгоритми та програми". Перш ніж почати складати та 
виконувати алгоритми у призначеному для цього середовищі, давайте спочатку 
ознайомимось з поняттям "Об'єкт" та розглянемо, які властивості можуть мати 
різні об'єкти! Запишіть, будь-ласка, у своїх робочих зошитах тему уроку.

Повторення правил роботи з комп'ютером.
Розглянь картинку "Під час роботи за комп'ютером дотримуйся таких правил":
Пригадай (усно):
- що таке програма;
- як створюють програми в середовищі виконання алгоритмів Скретч;
- як дізнатися, які об'єкти використовують у проєкті, складеному в середовищі Скретч;
- як запустити онлайн середовище Скретч.
Переглянь та запиши в зошит відповіді на питання:
 
1) Що називається об'єктом?
2) Чим можуть відрізнятися один об'єкт від іншого?
3)  Уяви об'єкт Учень. Заповни таблицю:
Практичне завдання: 
1) запусти Скретч онлайн >>>
2) зміни спрайт Рудий кіт на Собака 1;
3) зміни тло на Нічне місто (Night City);
4) збережи свою роботу і надішли на пошту вчителя.

Домашнє завдання.
Засвоїти матеріал уроку; надіслати виконане практичне завдання (файл, збережений у середовищі Скретч), відповіді на питання у зошиті.

Дякую за увагу!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

6 клас. Вкладені алгоритмічні структури повторення і розгалуження.

6 клас. Події об'єктів.