Публікації

6 клас. Події об'єктів.

Зображення
 Тема. Події об'єктів. Мета. Розглянути подію об'єкта та сформувати уявлення про можливі події різних об'єктів. Написати у середовищі програмування скрипт. Запустити скрипт та пояснити, яка подія з об'єктом відбувається. -Доброго дня, шановні учні і учениці! Перш ніж розглянути скрипт з використанням команд повторення і розгалуження, згадайте що називається подією . Подія - це функція об'єкта, яка існує за певних умов.  Розглянь скрипт. Згадай блоки команд. Поясни, яка подія відбувається з об'єктом 1.  Домашнє завдання. Скласти скрипт із застосуванням команд повторення і розгалуження. Дякую за увагу!

6 клас. Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта.

Зображення
  Тема.   Поняття про об'єкт у програмуванні. Властивості об'єкта. -Доброго дня, шановні учні та учениці! Сьогодні на уроці ми розпочинаємо розглядати нову тему "Алгоритми та програми". Перш ніж почати складати та  виконувати алгоритми у призначеному для цього середовищі, давайте спочатку  ознайомимось з поняттям "Об'єкт" та розглянемо, які властивості можуть мати  різні об'єкти! Запишіть, будь-ласка, у своїх робочих зошитах тему уроку. Повторення правил роботи з комп'ютером. Розглянь картинку "Під час роботи за комп'ютером дотримуйся таких правил": Пригадай (усно): - що таке програма; - як створюють програми в середовищі виконання алгоритмів Скретч; - як дізнатися, які об'єкти використовують у проєкті, складеному в середовищі Скретч; - як запустити онлайн середовище Скретч. Переглянь  та запиши в зошит відповіді на питання:   1) Що називається об'єктом? 2) Чим можуть відрізнятися один об'єкт від іншого? 3)  Уяви об'

5 клас. Введення та редагування тексту.

  Тема. Введення та редагування тексту. -Доброго дня, шановні п'ятикласники та п'ятикласниці! На сьогоднішньому уроці ми будемо працювати у текстовому редакторі. Запустіть системний блок. Поки комп'ютер завантажується, згадаємо про дотримання певних правил при роботі з комп'ютером. 1) Сиди рівно перед монітором на відстані не менше ніж 55 см між пристроєм та очима; 2) протягом години роботи з комп'ютером кожні 20 хвилин роби перерву у вигляді фізичних вправ; 3) не пий і не їж над клавіатурою; 4) застосовуй комп'ютер з корисними намірами та користуйся безпечним Інтернетом. -Що ж, вам потрібно ввести текст на тему "Моє введення та редагування тексту". Текст має містити 500 об'єктів. Почнемо! Моє введення та редагування тексту     Для того, щоб працювати з об'єктами тексту потрібно знайти у Меню одну з таких програм: Блокнот, WordPad або Microsoft Office Word (year). Зайти у програму. Розглянути панель інструментів, яку потрібно застосовувати на р

5 клас. Цикли з умовою.

Зображення
 Тема. Цикли з умовою. Доброго дня, шановні учні та учениці! На сьогоднішньому занятті вам потрібно прочитати параграфи 26-27 у підручнику з Інформатики. Після того як ви ознайомитесь з поняттям цикл з умовою перейдіть за посиланням для роботи в онлайн середовищі. https://scratch.mit.edu/projects/editor/?tutorial=home Виконай вправу №2 у підручнику на сторінці 230. Навчи бджолу, торкаючись до квітки, вздуватися. Зроби скриншот екрану комп'ютера за допомогою комбінації клавіш Alt+PrtSc та надішли свій проект на електронну адресу вчителя до 30.04.. Дякую за увагу! Бережи себе та своїх близьких! До побачення!

6 клас. Розгалуження, що вкладені в цикли.

Зображення
 Тема. Розгалуження, що вкладені в цикли. Добрий день! Опрацюйте, будь-ласка, параграф 15. Виконайте вправи, запропоновані на 132 сторінці підручника під словом "Дій".  Спробуйте пройти лабіринт у грі Блоклі. Зробіть скріншот екрану та надішліть роботу на електронну адресу вчителя. Посилання на гру Блоклі: Блоклі Дякую за увагу! Бережи себе та своїх близьких! До побачення!

5 клас. Цикли з лічильником.

Зображення
  Тема. Цикли з лічильником. Доброго дня, шановні учні та учениці! На попередньому уроці ми розглянули, що називається циклом з лічильником та спробували застосувати відповідні блоки команд при написанні скрипту. Сьогодні нам треба узагальнити знання з попереднього уроку та написати скрипт, у якому застосовується цикл з лічильником. Перед виконанням завдання, о працюй презентацію за посиланням: Тисни сюди ⇒  Цикли з лічильником   В середовище  Scratch   складіть алгоритм для виконавця «Рудий кіт» Зроби скриншоти екрану комп'ютера за допомогою комбінації клавіш Alt+PrtSc та надішли свій проект на електронну адресу dymytrow@ukr.net до 23.04.. Дякую за увагу! Бережи себе та своїх близьких! До побачення!

6 клас. Вкладені алгоритмічні структури повторення і розгалуження.

Тема. Вкладені алгоритмічні структури повторення і розгалуження. Доброго дня, шановні учні та учениці! На попередньому уроці ми розглянули, що називається вкладеними розгалуженнями та спробували застосувати блоки з умовою у грі Блоклі. Сьогодні нам треба узагальнити те, що нам вдалося зрозуміти після знайомства з фрагментами алгоритму під назвою вкладені розгалуження. Опрацюй презентацію за посиланням: Тисни сюди ⇒   Вкладені алгоритмічні структури повторення та розгалуження Дай письмово відповіді на запитання у свій робочий зошит, які поставлені в передостанньому слайді презентації. Надішли їх на електронну адресу вчителя до 23.04.. Дякую за увагу! Бережи себе та своїх близьких! До побачення!